Kšiltovky neztrácí glanc ani po mnoha desítkách let od doby, kdy se začaly nosit na veřejnosti, a kdy vystřídaly pánské klobouky. Když se podíváte na nějaký dokumentární film z poválečné éry konce čtyřicátých let minulého století, jistě vám neunikne, že klobouk byl oděvní součástí snad každého muže, který se vypravil do společnosti. Uplynulo však jen několik let a kloboučnický a textilní průmysl se musel přeorientovat na jinou pokrývku hlavy.
Kšiltovky se zprvu objevovaly na hlavách aktérů kolektivních sportů a jejich popularita rostla pravděpodobně díky elegantnímu stylu, praktičnosti, lehkosti i barevným možnostem. Kšiltovku bylo snadné opatřit atraktivním nápisem, firemním logem a jakýmkoli jiným potiskem či výšivkou a hned jste se odlišovali od ostatních. A právě odlišnost stylů, vzorů a výšivek pomalu ale jistě pohřbívala pánské klobouky, zvláště pak jejich uniformitu několika shodných barev a jednotného tvaru.
Koho potěšíte kšiltovkou
Firmy, které propagují své výrobky a služby, sází na různé propagační techniky, a reklamní čepice je jednou z těch úspěšných. Nemusíte totiž řešit různé velikosti textilií, jak je tomu např. u triček a mikin, a postačí, když navrhnete vlastní potisk či výšivku, aby vás reprezentovala a zároveň přinášela radost obdarovaným jedincům.
Kšiltovka pro pracovní kolektivy – utužit pracovní kolektiv a udržet atmosféru vzájemné spolupráce je důležité na každém pracovišti a firmy, které si to uvědomují, mnohdy investují právě do věcných darů pro zaměstnance např. na vánoce. Kšiltovka je v tomto případě ideální prezent.
Čepice pro děti – firemní zákazníci uvítají i kšiltovky pro své ratolesti, děti bývají za takovéto pozornosti vděčné, považují je za součást své image, kterou se odlišují od ostatních. Kšiltovky mají v dětském světě nezastupitelné místo podobně, jako bavlněná trička, šortky či sportovní tepláky a mikiny.